Zwroty i reklamacje

Każdy z nas jest inny, a Twój komfort jest dla nas najważniejszy. Jeśli nasza odzież nie spełniła Twoich oczekiwań lub wybrany rozmiar okazał się nietrafiony, możesz zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zauważyłeś wadę produktu? Złóż reklamację, aby otrzymać wymianę lub zwrot kosztów.

Wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go wraz z produktem na nasz adres:

Leggzie
Chachaja 23/56


52-405 Wrocław
+48 506 236 333

images

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz dostępny powyżej. (prosimy o podanie powodu zwrotu, wymiany lub  reklamacji z listy).

Spakuj produkty

Starannie spakuj produkty i wraz z formularzem odeślij na adres naszego centrum wysyłkowego.

images

Oczekuj zwrotu lub wymiany

Oczekuj wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy do 14 dni od dnia dotarcia przesyłki do naszego magazynu

Więcej informacji

Oto jak możesz to zrobić krok po kroku:

Masz 14 dni na zwrot. Jako nasz klient masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od momentu, gdy Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba) odbierzesz zamówienie. Jeśli produkty z jednego zamówienia były dostarczane osobno, termin liczony jest od chwili otrzymania ostatniej rzeczy.

Złóż oświadczenie o zwrocie. Aby dokonać zwrotu, poinformuj nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Możesz zrobić to na kilka sposobów:leggzie.poland@gmail.com przez formularz kontaktowy:

Spakuj produkt i wyślij. Od momentu złożenia oświadczenia masz 14 dni na nadanie przesyłki zwrotnej. Koszty wysyłki pokrywasz we własnym zakresie. Przesyłkę wyślij na nasz adres:

Leggzie
Chachaja 16/23
52-405 Wrocław

Oczekuj zwrotu pieniędzy. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu, gdy otrzymamy produkt lub dostarczysz nam dowód jego nadania. Oddamy Ci pełną kwotę za produkt oraz koszty wysyłki do Ciebie (do wysokości najtańszej oferowanej opcji). Pieniądze zwrócimy tą samą metodą płatności, której użyłeś przy zakupie, chyba że uzgodnimy inaczej.

CHCESZ WYMIENIĆ PRODUKT?

Wybrałeś nieodpowiedni rozmiar albo kolor? Wymień produkt na inny egzemplarz! Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo lub przez formularz kontaktowy. Podaj numer zamówienia oraz szczegóły dotyczące wymiany – szybko zajmiemy się resztą.

CHCESZ ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Jeśli produkt ma wady, zgłoś reklamację. Możesz zażądać naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy. Napisz do nas, podając szczegóły zamówienia oraz opis wady. Koszty wysyłki reklamowanego produktu pokryjemy my.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Mail: leggzie.poland@gmail.com

Formularz kontaktowy: www.leggzie.pl

Adres: Leggzie, Al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warszawa

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza!